Doprava ZDARMA nad 2 000 Kč

Nejčastější dotazy

Je platba kartou on-line bezpečná?

Celá transakce probíhá na platební bráně GoPay. GoPay je největším poskytovatelem on-line plateb českého původu. My údaje karty neznáme. Obdržíme pouze potvrzení o úspěšné transakci.

Je výše platby přes platební bránu neomezená?

Pokud byste se u nás nakoupili vína za více jak 80 tisíc a rozhodli se využít platební bránu, prosím kontaktujte nás. Věřte, že vás budeme na rukou nosit a s radostí vás zařadíme do klubu VIP, ale bohužel Zákon proti praní špinavých peněz je neúprosný a právě ten takto vysoké částky hlídá. Nic není ale ztraceno, stále je tu možnost např. platby převodem. V našem zájmu je, pro vás nalézt to nejpohodlnější řešení.

Volá kurýr před dodáním balíčku?

Ano. V den doručení vám kurýr dá vědět rozmezí jedné hodiny, kdy k vám s balíčkem dorazí.

Co uděláte proto, aby mi vína dorazila nepoškozená?

Všechno možné i nemožné. Každé víno pro vás balíme nejenom s láskou, ale i pečlivostí. Vína jsou balena do bublinkové folie, bezpečnostních kartonáží a polystyrenů. Přesně tak, jak si konkrétní víno žádá. Myslíme i ekologicky a tak se nelekněte, když bude v balíčku i recyklovaný materiál

Proč se mám registrovat?

Díky registraci budete mít k nabídkám přednostní přístup a nikdy vám nic neuteče. Registrované e-mailové adresy používáme zásadně jen k zasílání newsletterů s novinkami

Jak je to s expresním doručením po Praze?

I my se nemůžeme dočkat, až si budete moct vychutnat naše vína a uděláme maximum, aby k vám byla zásilka doručena co nejdříve. Ne každý kousek ale máme přímo u nás ve sklípku a potřebujeme víno nejprve dopravit k nám. V případě, že potřebujete mít víno na stole co nejdříve, nás prosím kontaktujte a společně najdeme řešení.

Jsou obrázky vín aktuální?

I když se snažíme, všechny obrázky pravidelně aktualizovat – může se stát, že uvedená fotografie vína nebude 100 % odpovídat vámi vybranému vínu. Někdy nás viněta s ročníkem předběhne a je skladem a u vás na stole dříve, než jí stihneme zvěčnit a umístit na e-shop.

Jak je to s tím osobním odběrem?

Chcete si u nás víno vyzvednout osobně? Rádi vás poznáme. Pro naše zákazníky si klidně i přivstaneme. Jakmile v objednávce uvidíme, že si přejete u nás víno vyzvednout, ozveme se vám a domluvíme se co, kdy, jak a v kolik :). Vína si můžete vyzvednout u nás na pobočce Tovino, v areálu Branického pivovaru, Údolní 212/1, 147 00 Praha 4 a to v úterý a pátek od 9:00 do 15:00 hodin. Pro předání mimo tuto dobu nám neváhejte zavolat, vždy se snažíme vymyslet pro vás nejlepší způsob.

Opravdu mi vrátíte peníze, když mi víno nebude chutnat?

Už je to tak. Na kvalitě, stejně jako na spokojenosti našich zákazníků, nám opravdu záleží. My si totiž věříme a jestli u nás něco nenajdete, tak je to víno, po kterém by vás měla rozbolet hlava. Na druhou stranu i víno může mít "svůj den", kdy si se svým konzumentem zkrátka nesedne. Pokud si od nás objednáte 6 vín, otevřete první láhev a ta vám nezachutná, nevadí. Stačí nám dát vědět. Zbylá vína si u vás vyzvedneme a na oplátku, obratem zašleme poukaz na nákup jakéhokoliv vína, ve stejné hodnotě.

A co vína a alergeny?

Nemusíte se bát. Uvnitř láhve s vínem na vás nečekají oříšky, laktóza, korýši, ani žádné jiné podobné potvůrky. Teď vážně. Jediné alergeny, které všechna vína obsahují jsou oxid siřičitý a siřičitany.

Co udělat pro to, abychom měli dopravu zcela ZDARMA?

Stačí si jen užít nakupování a to doslova. Díky této akci můžete ušetřit až několik set korun! Tak na co ještě čekáte? Nakupte alespoň za 2000 Kč a náš kurýr vám vybraná vína přiveze, kam si jen budete přát.

Co když mám jinou otázku?

Nevěšte hlavu a dejte nám vědět. Můžete nám zavolat na tel. 774 905 901, nebo napsat na e-mail info@tovino.cz. Jsme tu pro vás.

Naše kontakty jsou:

Obchod- lucie@tovino.cz

Marketing & PR- radka@tovino.cz